دوره تخصصی دیجیتال مارکتینگ در آکادمی تارنماگستر
از پایه تا حرفه ای
دیجیتال مارکتینگ چیست؟ مجموعه ای از فرآیندهای بازاریابی است که با بهره گیری از پلتفرم های آنلاین و فناوری اطلاعات، با هدف جذب مخاطب بیشتر، فروش بیشتر، آگاهی از برند، و در نهایت کسب درآمد و ایجاد ارزش مورد استفاده قرار میگیرد.
ممکن است برایتان این سئوال پیش آید که مارکتینگ یا بازاریابی چیست؟ در پاسخ می توان گفت، بازاریابی، دانش و هنر کشف، خلق و ارائهی ارزش، با هدف تأمین نیازهای یک بازار هدف و کسب سود است. بازاریابی، نیازها و خواستههای بازار را شناسایی، بازارِ آنها را تعریف، حجم این بازار را اندازه گیری و سود بالقوهاش را برآورد میکند. مشخص میکند که کدام بخش از بازار را میتواند بهتر تأمین کند؛ و سپس محصولات و خدمات مناسب را طراحی و ترویج میکند.
گرفتن مدرک در این رشته چه تاثیری دارد؟ اگر مدرک دکتری هم داشته باشید اما تخصص نداشته باشید مدرک شما فاقد اعتبار است، اگر مدیر کسب و کار خود هستید، با آموخته هایی که در این دوره کسب خواهید کرد، سوار بر موج تکنولوژی خواهید شد و به یک مارکتر آپدیت تبدیل می شوید که سبب میشود درآمد شما در کسب و کاری که در آن هستید افزایش یابد. و اگر بیکار هستید، بعد از این دوره شما یکی از مهمترین و پر طرفدار ترین تخصص های روز دنیا را کسب خواهید کرد که بازار داخلی و بین المللی همیشه تشنه آن است.
در این دوره چه سر فصل هایی تدریس میشود؟
دیجیتال مارکتینگ چهار فاز اصلی را شامل میشود: تفکر، ایجاد، مشارکت، بهینه سازی
در فاز تفکر انواع استراتژی هایی که در بازاریابی آنلاین نیاز دارید و نحوه نوشتن استراتژی را یاد میگیرید، این فاز برای شروع هر نوع کسب و کاری بسیار حائز اهمیت است.
در فاز ایجاد به نحوه ایجاد ابزارها می پردازیم، مباحث UI,UX برای وبسایت و مباحث تولید محتوا که از اهمیت والایی برخوردار است در فاز create قرار دارد.
فاز مشارکت: پس از فاز ایجاد وارد فاز مشارکت یا engagement میشویم، در این مرحله به نحوه چگونگی افزایش مشارکت کاربران می پردازیم، از شبکه های اجتماعی گرفته تا موتورهای جستجو، کانال های ایمیل وارسال پیامک و هر کانالی که نیازمند به استفاده از فضای دیجیتال برای ارتباط با مشتری است.
و در فاز آخر روی مباحث بهینه سازی و آنالیز داده ها در دیجیتال مارکتینگ فوکوس خواهیم کرد.
Share your thoughts about this post !
Send comment